Hebben Nick en Simon hun nieuwe single (vrij) gemaakt naar aanleiding van de bevrijdingsdag?

Bevrijdingsdag is over vier weken. En je hebt dan vaak wel van die festivals. En het liedje vrij gaat over vrij zijn, dus misschien weet iemand of het er mee te maken heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ja, dat klopt!

Toegevoegd na 30 seconden:
Terwijl het vijfde album Sterker van Nick & Simon pas in het najaar verschijnt, is er nu al de eerste single: Vrij. Een vroege release omdat Vrij is gekoppeld aan de 5 mei-viering, waar Nick & Simon dit jaar de ambassadeurs van zijn. Het betekent dat ze met een helikopter over Nederland vliegen om een aantal bevrijdingsfestivals aan te doen. In Vrij klinkt dan ook dat thema door: vrijheid is niet vanzelfsprekend en wees blij met hoe je hier in Nederland kunt leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, Gister bij "De wereld draait door" waren ze ook, daar zongen ze dit liedje. Vooraf daaraan bevestigte Nick (of Simon?) dit.