Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vraagje over Pinkpop.

Ik ben een enorme fan van All Time Low en 30 Seconds to Mars en las toevallig dat deze optreden op Pinkpop. Ik ben niet echt een persoon die naar zulke grote evenementen gaat (en tja 75 euro is wel duur:( ). Maar toch zou ik die optredens graag willen zien. Ik vraag me dus af op Pinkpop op tv uitgezonden wordt? Of is youtube de enigsteoplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
585
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kreeg je vandaag nog korting op groupon.nl maar ik weet niet meer hoe lang deze actie duurde. Bronnen:
- www.groupon.nl

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Pinkpop wordt deels op tv uitgezonden, maar niet alles. Merr de hoogtepunten zeg maar. Daarnaast mag de band zelf beslissen of zij willen dat het uitgezondrn wordt. Het kan dus zijn dat je ze ook op tv niet te zien krijgt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Achteraf zul je natuurlijk altijd wel fan filmpjes op youtube vinden. Maar je weet nooit in welke kwaliteit...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet eigenlijk wel in welke kwaliteit. In de vorm van schokkerig bewegend, met meestal mindere audio en hoort vaak de cameraman/vrouw en vrienden meezingen. En dat is meestal niet al te zuiver

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding