Welke nummers van Andre Hazes hebben op de 1e plek van de TOP 40 gestaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Volgens mij helaas niet één.

Diep in mijn hart, haalde de tweede plaats.

Maar met de zovele hits die hij had, kan ik me niet voorstellen dat mijn antwoord juist is.
Toch heb ik het wel zo op Wikipedia gevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
i.d.d. :)) niet juist.
Hij heeft het zelf niet mogen meemaken bij leven, maar de Erven zijn er volgens mij wel verguld mee geweest.
zie mijn antwoord. Edoch een + voor de moeite, 't was al laat hehehehehe

Andere antwoorden (2)

dat zijn allemaal nummers geweest waar hij postuum in combinatie van een andere artiest de no 1 positie haalde in de Nederlandse Top 40 , en wel de volgende:

"Blijf bij mij", ( dit zijn voor mij de allermooiste uren ) 11 weken op 1, postuum samen met Gerard Joling ( 19-05-2007)

"Bedankt mijn vriend", 3 weken op 1 postuum met zijn zoontje André Jr ( 06-10-2007 ).

"Zij gelooft in mij ", ook postuum op 09-10-2004, 2 weken op 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Eigenlijk is het alleen het "Bedankt mijn vriend". Want de andere twee liedjes zijn covers, dus geen nummers die van André Hazes zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allemaal na zijn dood +1
In levende lijven heeft hij nooit een nummer 1 gehad.
eeeeeeeee te veel?
sorry hoor