Wat is de frequentie van Radio 538 Hitzone?

Ik wil graag op mijn telefoon Radio 538 Hitzone luisteren, maar als ik dat via de mobiele site moet doen gaat de accu snel leeg. Dus ik vroeg me af wat de frequentie van Radio 538 Hitzone is, zodat ik dat gewoon via de standaard radio-app van mijn telefoon kan luisteren.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.9K

Het beste antwoord

Alleen de "gewone" Radio 538 zendt via de ether uit. 538 Hitzone kun je dus niet via de gewone radio luisteren. Dat kan alleen online.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, bedankt!