Veel informatie zoeken op het internet over de prijzen van radiozenders, misschien een keer een bezoekje brengen aan een radiozender en daar vragen aan professionele mensen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via internet: een streamstation opzetten. Microsoft heeft (had?) een gratis versie. Er zullen ook wel andere gratis mogelijkheden zijn.

Via de ether: koop een FM meetzender (velleman kit) en je zit voor een paar tientjes (illegaal) in de lucht. Je bereik is drie straten en als je niet zorgvuldig bent veroorzaak je storing en is de pret snel voorbij...

Op de kabel: Niet. Daar kom je niet (met weinig geld) op.

Begin een lokale omroepstichting, zoek naar subidiebronnen (lastig in deze tijd) en de wereld gaat voor je open.