wanneer wordt de volledige lowlands line-up van 2012 waarschijnlijk bekend gemaakt?

Het viel me op dat het volledige programma van pinkpop al wel bekend is. dus ik vroeg me af of er misschien mensen zijn die weten wanneer traditiegewijs het programma van lowlands bekend wordt gemaakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Op zowel festivalinfo als de officiele lowlands site staan al enige bevestigde artiesten vermeld. De volledige line-up word eigenlijk langzaamaan uitgebreid, en in sommige gevallen last-minute nog weer vervangen. Het is een kwestie van regelmatig kijken van welke artiesten zullen optreden. De festival begint pas over ruim 5 maanden, dus er kan nog heel veel worden veranderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik las net al iets erover op ad.nl!
kijk even zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha ! mijn excuses! dat ging over wat anders!!!! sorry!