Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet het liedje dat je hoort tijdens de reclame voor Law and Order SVU op 13th Street?

Ik bedoel niet "Hold My Eyes". De reclame waar ik het over heb duurt best lang voor reclame voor een serie. Ik vond de tekst moeilijk te verstaan.. Ik herinner me iets van "Trying to find you... behind you..". Met Shazam kom ik er niet uit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zoek dit liedje al een tijdje, en nou is de vraag al eerder gesteld, waarop de vraagsteller doelde op het liedje "Hold My Eyes". Dit liedje komt me erg bekend voor, ook van een reclame van 13th Street, maar is niet het liedje dat je hoort bij de reclame die ik bedoel. Nu twijfel ik dus of er nou twee verschillende reclames zijn voor Law and Order SVU, of dat ik me vergis in de serie. Het liedje dat ik bedoel is in ieder geval een stuk vlotter dan "Hold My Eyes".

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hallo, het nummer wat je zoekt heet "Trying To Find You" van Adam Hamilton. Ben er net 3 minuten achter en dacht hier ook een paar mensen blij te maken.
Was er zelf ook al dagen mee bezig en na een geluidsopname te hebben gemaakt en gokken op de titel was het even Youtuben en...voilá!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Tobbertje hartelijk dank, ik was op zoek naar dit liedje maar kon het niet vinden. Je bent een topper groet Marsha Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=mzGEzvMpMXk deze versie duur langer : )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel, je bent geweldig! +11

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding