Hoe maak ik van mij kamer een disco? Ik heb 1x Minilaptop 1x kleine spot 1x hercules mp3 e2 1x op geluid knipperende lamp met 5 lampen 1 controller

reageer asjeblieft

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

En dan heb je alleen nog een kamer vol hippe jonge dames en heren nodig die lekker komen dansen!
Wat leuke posters of graffiti op je muren, en eigenlijk een bordje op de voordeur met " Members Only"
Misschien ben je nog te jong voor drank, maar een klein barretje inrichten met wat drankjes, wat vriendelijke alcoholvrije cocktails serveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En vergeet de chips, nootjes enz. niet ! ;)