Wat is de titel van het liedje dat gedraaid wordt bij een reclame voor een bank of voor internetbankieren o.i.d.?

tekst is iets als: "a nickle for your thoughts, a penny for...... a diamond for..... a dime......"
Eerst hoor je alleen een vrouwenstem daarna valt een heel koor in. Je ziet een meisje en een jongen die met elkaar contact hebben via internet door om de beurt geld naar elkaar over te maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Een ING-reclamefilmpje met 'A penny for your thoughts'. De originele muziek ervan is in de jaren '80 bekend geworden door Tavares. De zangeres in deze commercial is Adriana Romijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze bewerking is trouwens speciaal voor de reclame gemaakt, dus je kunt er geen CD van vinden.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Penny for your thoughts - Tavares
bamibal