Kan ik een lowlands kaartje met CJP-korting gewoon doorverkopen?

Ik had een kaartje gekocht voor lowlands met CJP-korting, maar kan nu niet meer gaan. Kan ik dit kaartje gewoon doorverkopen aan een vriend(in)? Zo nee, wat moet ik doen om dit te kunnen? Hoe kan ik van mijn kaartje afkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

het is mogelijk maar als ze de cjp van die persoon ook checken en de naam komt niet overeen met die op het kaartje, dan kan het kaartje ongeldig worden gemaakt omdat het niet aan derden verkocht mag worden volgens de algemene voorwaarden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Indien de persoon aan wie je het doorverkoopt ook beschikt over een cjp pas lijkt me dat er geen probleem is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het kaartje doorverkopen aan iemand met een CJP-pas. Het kan zijn dat daar op Lowlands om gevraagd wordt.
Bronnen: