Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Muziek voor ouders 25 jaar getrouwd

Hallo, onze ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd en wij wilden onder anderen een filmpje maken met allemaal foto's van herinneringen enz. Maar nu zoeken we muziek voor eronder maar we weten niet goed welke muziek want we hebben ongeveer 160 foto's dus hij moet ook lang genoeg zijn. Weten jullie dus welke muziek? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat is de lievelingsmuziek van je vader en moeder? Bij welke liedjes hebben zij speciale (romantische, vrolijke, droevige en vakantie) herinneringen? Ik zou hún muziek als uitgangspunt nemen. Dan roep je echt hun persoonlijke sfeer op en dat is leuker dan er maar willekeurige muziek onder te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

I will always love you van Whitney moet er onder. En waarom moet het één nr zijn?
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hoeft er niet één te zijn, het kunnen er ook een paar zijn maar ze moeten wel bij elkaar passen.
Stukjes uit de lievelingsliedjes van je ouders, en die kennen wij natuurlijk niet
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Neem muziek van precies 25 jaar geleden. Dat waarderen ze vast!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wilde ik ook zeggen!
Wij hebben opgezocht welke nummers in 1975 (het trouwjaar van mijn ouders) elke week op nummer 1 stonden in de top 100 (of 50 oid. Weet niet meer precies, is alweer 11 jaar geleden dat we het deden). Was dit meerdere weken achter elkaar hetzelfde, namen we nr 2 enz... Zo heb je 52 nummers, en ze kenden ze allemaal!!
Misschien zijn er nog familieleden die zich kunnen herinneren van welke muziek jullie ouders 25 jaar geleden hielden? Dan kun je op internet die muziek op zoeken en daar een medley van maken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het leukste is natuurlijk om muziek van 25 jaar terug te gebruiken. Waarschijnlijk weten ooms of tantes van jou nog wel welke hits ze toen leuk vonden.
Zoek op top 40 1986 en je komt de hits van toen netjes opgesomd rij tegen.
In de bron vind je twee hitlijsten van toen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk denk ik ; in the arms of an angel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat dit er zekers niet in ontbreken:

http://www.youtube.com/watch?v=PssiJ9ywc0g

Met de groeten van Aimé
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag de link als bron vermelden, ik kan hem niet aanklinken. Alvast bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Selecteer onderstaande link en kopieer hem bovenaan in je browser. http://www.youtube.com/watch?v=PssiJ9ywc0g
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee maar op mijn iPod kan dit niet, ik kan hem alleen als bron openen.
er is genoeg muziek, Stairway to Heaven, Hotel California, Queen noem maar op,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is misschien ook well handig als je weet van wat voor muziek ze houden (denk ik)

xx
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding