Weet iemand een leuke popgroep om zich naar te verkleden?

Ons jaarboekthema is dit jaar muziek/pop. De bedoeling is dat je in het jaarboek verkleed gaat als een zanger(es) of groep. Weet iemand daarom een leuke groep die ik met 4 andere meisjes uit kan beelden. (Het moet wel een beetje beschaafd blijven en natuurlijk niet te duur om je zo te verkleden)
Wij hadden al de onderstaande in gedachten alleen sommige woorden al gedaan, andere zijn toch niet zo leuk
- destiny's child
- the pussycat dolls
- lady gaga
- lily allen
- beyonce
- shakira
- britney spears
- katy perry
- spicy girls
- abba

dus nog wat suggesties??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.2K

Antwoorden (7)

Pink the black eyed peas enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met wat smink ben je al heel snel :KISS
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien Luv, Boney M , The Bangles of Chipz! of Vengaboys....wat ook leuk is om met bijv. 5 verschillende Madonna's op het podium te staan, elk van een andere periode.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk idee van Madonna
moet het een meisjesgroep zijn?anders is kiss ook heel origineel,zij zijn wit geschminkt met zwarte sterren bij hun oog,op youtube kan je vast wel vinden hoe ze eruit zagen.
Hun muziek vond ik geweldig maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Origineel en grappig zijn ... ZZ Top.

Als je de baarden kan vinden, en wat freaky kledij maakt het niet uit of je bvb alle 4 een baard hebt. Het is al wat ouder maar zo herkenbaar !

Toegevoegd na 13 minuten:
Of K3 ....
Of de crew van Grease ...