Wat is een goede versterker om te kopen?

Ik ga een elektrische gitaar kopen, alleen moet ik nog een versterker zien te vinden. rond de 100€

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke muziek wil je spelen, ben je een beginner oftewel wil je vraag uitbreiden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Progressive Rock, alternative. Ik ben een beginner op het gebied van elektrische gitaar, ik speel 4 jaar klassiek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roland cube is een goede versterker denk aan 15 watt, vooral rond deze tijd eind december begin januari gaan muziekwinkels stunten met kortingen;)

Het beste antwoord

met dat budget kun je geen goede versterker kopen. In deze prijsklasse maakt het niet heel veel uit welke je koopt. Ik zou een 2e hands kopen, als je echt wil blijven spelen kun je in de tussentijd gaan sparen voor een echte goede versterker.

ik ben ook met een klein rot dingetje begonnen en heb na een paar jaar een grote versterker gekocht (waar je ook mee kan optreden)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, als je een beetje een goede versterker wil, ben je al gauw het drie-vierdubbele kwijt.