Ik ben op zoek naar een nummer, videoclip

Het enige wat ik me kan herinneren is dat er een dame aan een stoel of iets vast zit, ze is geloof ik in het wit gekleed, het is act als milk inc of zo, het is al een wat ouder nummer. Ik word gek dat ik me het niet meer kan herinneren, ben er al zo lang mee bezig en aan het zoeken, haha help!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (4)

Zanger rinus met de hit: verliefd op het meisje van de oliebollenkraam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje ver gezocht vriend maar leuk geprobeerd!
madonna met human nature wellicht?

http://www.youtube.com/watch?v=GS6FCoq349o
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks voor het zoeken maar dat is hem niet, ik kan me herinneren dat het zich afspeeld in een soort van tuin of zo, de muziek is een beetje in de richting van lasgo, milk inc, cascada maar hun zijn het niet geloof ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb het nummer al gevonden het was why worry van Sylver alleen haha in vergiste me in de vrouw, het was een man in het wit op het eind
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kun je de vraag sluiten toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fijn dat je het nummer hebt gevonden, heb hier ook aardig wat verloren liedjes teruggevonden.
Zou het mischien woman in chains kunnen zijn.
van Tears for fears?

Toegevoegd na 32 seconden:
kun je op you tube bekijken.
13 jaar geleden
Ik denk dat het Why Worry van Sylver was, alleen is er dan een man in het wit aan het einde...

Toegevoegd na 16 seconden:
Van Silver bedoel ik.