hoe heet dit house nummer met een beetje dubstep, van een artieste die vaag doet denken aan nicki minaj?

er is een clip, de artieste erin deed me een beetje denken aan nicki minaj. Op gegeven moment heeft ze enorme plateauzolen aan en lang, felgekleurd nephaar. De ruimte waarin ze zich bevindt is vrij futuristisch, en ze loopt daarin richting een troon als ik het goed heb. ik vond het een leuk nummer, maar ik kan me de titel niet meer herinneren, alleen de clip heb ik nog een beetje vaag in mijn hoofd zitten. Als het goed is was de muziek house, met een klein beetje dubstep erdoorheen dacht ik.
wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
totaal geen dubstep maar ze zijn allebei wel raar:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt ;) maar ze heeft wel af en toe een roze pruik op en zat op een troon?