wat moet je doen als je wilt beginnen met dj zijn ik heb al programmas maar wat zijn spullen die ik voor het eerst makkelijk kan gebruiken????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

draaitafels, cd´s/platen, koptelefoons en dergelijke
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop zo i zo van het merk numark of hercules. ik ben zelf ook net begonnen met dj ik heb gekozen voor de numarl mixtrack dit is een fijn apperaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo,
1. Wat is precies je budget?
2. Doe je het als hobby of ben je van plan op feesten te gaan draaien?
3.Hoe wil je draaien met cd's of met mp3 bestanden?
Ik denk dat dit wel een goeie draaitafel voor je is om mp3 bestanden te mixen.

http://www.bax-shop.nl/digitale-djgear/icon-idj-midi-controller-zwart/product-details.html

En als je voor cd of mp3 gaat zal ik niet te duur gaan maar zo zien ze eruit
http://www.bax-shop.nl/hd-media-spelers/denon-dn-s1200-tabletop-cd-speler/product-details.html

Verder maakt watvoor koptelefoon niet uit maar je moet wel een 5.1 geluidskaart hebben of laptop om te gaan voorbeluisteren tenzij je een andere mannier hebt.

Gr Jeffrey