Hoe maak ik een " blonde" Fender versterker schoon?

Ik heb een "blonde" versterker, welke bekleed is met van dat gelige, jute achtige stof. De bekleding is erg vies. Ben al voorzichtig bezig geweest met groene zeep en/of allesreiniger, maar hij blijft vies. Heeft iemand tips? (Sorry voor de categorie, ging er vanuit dat gitaarversterkers horen in de categorie Muziek..)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Hey Mart,
Nix aan doen! De Blonde uitvoeringen zijn vetter en waardevoller wanneer zij er oud, vies, gebruikt uitzien. Probeer anders eens inwrijven met een sopje van groene zeep en dan laten opdrogen (in de zon, moet je wel snel zijn...).
Je zult zien, hij wordt bleker en schoner.

groetjes
Ferdi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk heb je nog gelijk ook. Niets aan doen (lekker makkelijk ook). Hij ziet er inderdaad wel vet uit. Voorjaarsschoonmaak drift is ook gelijk over. Bedankt.