Wanneer je geen tent bij je hebt, kan je dan op een volle camping?

Mijn vrienden gaan al woensdag naar rock werchter en zullen normaal op camping A1 zitten, maar ik ga vrijdag pas. Waarschijnlijk zal er geen plaats meer zijn in A1 vrijdag voor nog een tent te zetten, maar als je geen tent meehebt en bij iemand anders slaapt, zou je dan wel nog binnen mogen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als jij een kampeerticket hebt, zal dat geen probleem zijn.

Antwoorden (1)

Als er nog een plaatsje vrij is een tent zal dat geen bezwaar zijn.