Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor geluidsinstallatie voor spotifylijst?

Volgende week ga ik trouwen, alleen nou heeft degene die de muziek zou verzorgen afgezegd. Aangezien het erg kort dag is om iemand anders te gaan regelen, willen wij gaan werken met een spotifylijst. Maar wat voor geluisdsinstallatie kunnen we daar voor gebruiken en waar kunnen wij deze zo snel nog vandaan halen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
827

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het ligt eraan waarmee je Spotify wil afspelen. Als je het via de computer doet, dan kun je een installatie regelen die bv via USB speelt. Als je het via een telefoon of iPad speelt, dan moet je zorgen dat de installatie een 3,5mm jack kan afspelen (gewoon headphones pinnetje).
De installatie opzich maakt dus niets uit. Het kunnen bwv zelfs gewone computer speakers zijn.

Let op, dat je bij een gratis Spotify account om de paar nummers reclame krijgt. Als ik jou was zou ik dus een account maken en een maandje betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor jezelf moet je weten of het om achtergrondmuziek gaat, of dat je wilt dansen. op basis daarvan moet je bij het bedrijf waar je spullen gaat huren vragen wat zij adviseren. Er zijn zoveel merken en modellen speakers, versterkers etc dat het lastig is om je hier op de site te adviseren. Daarnaast hebben zalen zelf vaak ook een prima installatie voor dat soort dingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding