Ik zoek het volgende liedje? Het is instrumentaal en lijkt op het liedje van 12 steden 13 ongelukken maar het is niét Iron Maiden- Runn to the hills

Al jaren ben ik op zoek naar dat liedje wat weleens in films gebruikt werd. Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Misschien bedoel je deze? Jean Michel Jarre http://www.youtube.com/watch?v=5DDEl7JnWvo&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

3fmheeft een progamma tussen 12 en 2 dokter pop gerard ekdom