Kan een diva zoals Beyoncé echt waardevol zijn als icoon en persoonlijkheid voor de enorme massa fans ?

Een ander vraagje dat ik heb omtrent haar is: Waarom zie je in het concert-publiek bijna uitsluitend vrouwen en homo's ? Is het omdat de hetero's eerder op zoek zijn naar een partner, en Beyoncé toch geen geschikte kandidaat kan zijn omdat ze al een man heeft ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Lady Gaga is voor mij een ware icoon/muziekheldin
In eerste instantie komt dit door dat haar muziek mij enorm aanspreekt ( de diversiteit,haar eigen geschreven teksten etc) ,ik val wel in het plaatje Lebisch en vrouw dus...maar ik wist pas later toen ik al fan was dat zij zich enorm inzet voor the gay community.

voor mij is ze waardevol omdat ze een geweldige artieste is, alles zelf produceert en schrijft en zo enorm betrokken is met haar fans.... nog nooit een artieste gezien die op het podium begon te huilen omdat haar fans voor haar zongen.....dat maakt haar mede een top wijf

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik denk dat het trouwens ook met emoties te maken heeft,daar een vrouw eerder haar emoties in de muziek kwijt kan en een man ( over het algemeen) daar toch heel anders in is

denk ik

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik moet wel zeggen dat bij haar concert waar ik was ,het niet allemaal vrouwen en homo's en zo waren, ik had ook het idee dat er veel extravagante types op of zo komen,maar dit was dus helemaal niet zo,
jong /oud , stelletjes,50 plus etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mannen houden waarschijnlijk niet van de muziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag 1) tuurlijk kan iemand zoals beyoncé een icoon zijn kijk maar naar de popster van dit momment "Lady GaGA" danzij haar is 80% procent van de fans eindelijk zoals ze zijn.De eene draagt bevoorbeeld kleding wat ze zelf mooi vind,de andere is tevreden met ze maatje meer en weer een ander deel is uit de kast gekomen.
maar misschien komt dit ook wel door haar sterke band met haar fans
of komt dit omdat ze met sommige fans de zelfde achtergrond heeft,
ze is vroeger veel gepest en durfde ook niet tedragen wat zei mooi vond
en dat maakt haar zo waardevol voor haar fans.

vraag2) dat vrag ik mezelf ook altijd af waarom je eigelijk bijna geen hetero mannen zie.misschien dat haar muziek veel mannen niet aan spreekt?