Weet iemand hoe ik gratis aan een programma kom waarmee ik muziek uit Youtube kan halen ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Antwoorden (15)

je kunt zoeken naar youtube converter.. meestal zijn ze gewoon gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je moet DVDVideoSoft downloaden. Het is helemaal gratis en makkelijk in gebruik.

Toegevoegd na 50 seconden:
http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm
Op de bovenstaande link kun je die converter downloaden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je moet dan gewoon de URL van de video die jij wilt downloaden in DVDVideoSoft Free Youtube To MP3 zetten, en dan op downloaden klikken.

Toegevoegd na 2 dagen:
Je kan ook in de URL van het youtube filmje 'kick' typen.
Dus in plaats van zo:
http://www.youtube.com/watch?v=rLwj6tjAB8g
Type je er kick voor.
http://www.kickyoutube.com/watch?v=rLwj6tjAB8g
Je komt dan op een site terecht waar je het filmpje ook gratis kan downloaden. Alleen weet ik niet zeker of dat virusvrij is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen min van mij, maar Grabbit lijkt daar eerlijk gezegd helemaal niet op. het is een programma waarmee je uit nieuwsgroepen kunt downloaden.
en youtube is gewoon een website...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet dan een converter gebruiken (over het algemeen gratis) of gewoon een website die die functie heeft (meestal gratis) en als je een hele cd wilt downloaden, dan zijn torrents handiger :)
http://atube-catcher.dsnetwb.com/get-video-software-windows-home/content/banco-datos-Welcome-Home-Page.html

aTube catcher. Plak de link, zeg welke extentie je wil, even wachten, en geniet ;)
Je ka het dus als filmpje downloaden, maar ook als mp3. En het is gratis.. Heel handig, maak er zelf regelmatig gebruik van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan gewoon via youtubedownloader gratis Filmpjes van youtube downloaden en eventueel ook converteren, dus gewoon even "googlen" op youtubedownloader
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik Vdownloader, een uitstekend programma om filmpjes te downloaden, je kan kiezen uit alleen het geluid, avi, mp4, en ga zo maar door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal gaat het zonder programma ook goed / beter!

probeer eens:
www.video2mp3.net , goede ervaringen mee en laad/ download snel;")

Groetjes en gelukkig 2011 !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn vader heeft er ook een op de pc.
die heet youtube downloader
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://youtubedownload.altervista.org/
Hiermee download je filmpjes van Youtube, waarna je ze om kunt zetten naar verschillende geluidsformaten (mp3, wmv)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dvdvideosoft !! vele opties o.a. naar mp3.
http://www.dvdvideosoft.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gemistdownloader, bearshare, er zijn er echt een hele boel..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze gebruik ik altijd:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.zamzar.com/url gewoon youtube link kopieren en plakken, je e-mail invullen, kiezen of je mp3, mp4 en weet ik wat je allemaal kan kiezen, en dan wordt het op je mail gestuurd! heel gemakkelijk en gratis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vdownloader is een programma van jaren terug en werkt niet op YouTube, sinds dat YouTube zijn filmpjes beter beveiligd heeft. Ik zelf doe het met realplayer. Dat betekent gewoon Real Player downloaden en installeren en een bestand downloaden en daarna converteren naar een .mp3 bestand of wat jij wilt! Dit programma werkt zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via internet kan ook gewoon ;) Filmpje zoeken op youtube die je wilt hebben, link kopieren en invullen op: www.listentoyoutube.com en dan het bestand downloaden ;)