Videoclip. Twee stoere mannen. Welke band is het?

Zag laatst videoclip van twee stoere mannen (de zangers zelf) wiens blikken elkaar ontmoeten en er een vonk lijkt over te slaan. Ze groeien duidelijk naar elkaar toe en het worden vrienden. Overwegen vanaf een hoge rots een duik in het water te nemen, maar besluiten daar vanaf te zien. Mooie clip. Welke band / groep is het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Het zijn Robbie Williams en Gary Barlow: http://www.youtube.com/watch?v=tv49bC5xGVY

Toegevoegd na 5 minuten:
De titel van de song heet: Shame

Het liedje gaat over een bijgelegde ruzie tussen Robbie en Gary die voorheen samen zaten in de band Take That. In het echt hebben ze ook ruzie gehad, maar na jarenlange strijd -na veel verdriet in beider harten- hebben ze het bijgelegd en zijn nu weer de beste maatjes.