Ik hoor graag liedjes waarbij jongens in een liedje plotseling in het midden van het lied laag beginnen te zingen en dan weer hoog. Welke zangers?

Welke zangers zingen soms erg laag in een liedje en dan weer hoog? Zijn de albums van deze zangers nog te verkrijgen in de platenboer of op online webwinkel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Past die op de muzieksmaakregel in een vriendenboekje? :)

Het beste antwoord

Dat zijn:
- verschillende boybands, maar vooral Take That met Patience. Die ken je vast wel ;)
- The Fine Young Cannibals met She Drives me Crazy.
-
- Queen natuurlijk! Ook nog eens de beste band ooit, dus dan zit je wel goed :P
- Mika zingt zowel hoog als laag in de meeste liedjes, ook al denkt iedereen dat ie constant aan het gillen is :P

Veel plezier met luisteren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik hou daar ook van! Prince is daar een goed voorbeeld van.
Dit nummer heeft dat ook, en is ook mijn favoriet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
michael jackson
justin timberlake
stevie wonder
curtis mayfield (!!)
aha
earth wind and fire (!!) / philip bailey

Toegevoegd na 2 minuten:
het komt ook veel voor in rock !! led zeppelin , guns and roses , aerosmith
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al eens naar Muse geluisterd?
Zanger Matthew Bellamy zingt ook zowel hoog als laag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelfs McCartney doet dat
http://www.youtube.com/watch?v=GNzEMhoS4ak&feature=related