Waar kan ik de Nickelodeon film Rags krijgen?

Hallo, ik heb al een hele tijd geleden de Nickelodeon film Rags opgenomen, maar helaas heb ik deze film perongeluk verwijderd. Ik heb er best wel spijt van, aangezien het een van mijn lievelings films is. Heeft er iemand enig idee waar ik de film (Het liefst op dvd) Legaal kan krijgen? Of wanneer de film weer eens te zien is op Nickelodeon zodat ik hem weer opnieuw kan programmeren. Mvg

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je kan em hier kijken, maar het is wel in het Engels:

http://sockshare.net/watch/qvoZEMdl-rags.html

De dvd was eens te koop op wehkamp, maar nu niet meer. Je kan het wel op ebay of amazon kopen.