Ik ben op zoek naar de titel van een nederlandse film over een verjaardagsfeest van de moeder van een gezin. Hoe heet deze film? (Extra uitleg)

Het is een Nederlandse film over een verjaardagsfeest van de moeder van een gezin. Het hele gezin is aanwezig en al gauw word het duidelijk hoe nare sfeer er hangt. De moeder is tergend en de vader is ook naar. De vader blijkt een maitresse te hebben. doordat de kinderen de telefoon van vader weten te bemachtigen weten ze de maitresse naar hun huis te leiden. Dit is natuurlijk de druppel die de emmer doet overlopen voor moeder. Ruzie en een puinhoop in het gezin. Uiteindelijk lopen de kinderen weg.

De verhoudingen tussen ouders en kinderen in de film lijken erg op die in 'Schatjes' of 'Mama is boos'. Daardoor heeft de film daar wel wat van weg, maar deze bedoel ik dus niet.

Er zijn 6 acteurs waarvan 1 eigenlijk meer een figurant is, namelijk de tuinman.
Verder waren er dus de Moeder, vader, dochter, zoon en maitresse.
Volgens mij is dat de gehele cast.

De gehele film speelde zich in of rond het huis van het gezin af.

Mogelijk is het een televisie film.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk ben je op zoek naar De Laatste Dagen van Emma Blank