Hoe maak je geluiden net als bij films?

hoe maak je geluiden net als bij films?
als ik nu met mijn camera een fimpje maakt is de kwaliteit van de geluid niet goed.
Hoe kan ik dat ook doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dat zijn allemaal geluidseffecten die ze er later in zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De microfoon van de camera zelf is waarschijnlijk van slechte kwaliteit. Je zou eigenlijk een externe microfoon moeten gebruiken, die met een kabeltje aan je camera verbonden is. Dan zal de geluidskwaliteit heel wat beter worden. Maar kijk eerst of je camera een aansluitmogelijkheid heeft voor een microfoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je waarschijnlijk betere apparatuur kopen. Want filmproducenten hebben allemaal professioneel spul om het beeld een geluid zo goed mogelijk te laten klinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een standaard heb gaat het ook beter want dan beweegt de camera niet zo tijdens het filmen en hoor je minder geruis. het zal denk ik wel helpen maar je kan toch beter voor een camera van betere kwaliteiten kijken.
succes met het filmen.