Hoe krijg je een mkv-bestand naar een mp4-bestand?

Ik heb verschillende mkv-bestanden. Nu zou ik ze graag op mijn iPod (het is een classic van 120 GB), maar hiervoor moet ik ze omzetten naar een mp4-bestand. Ik heb het programma any video converter al. hiermee is het wel gelukt, alleen loopt het geluid niet synchroon met de video.. ik heb ook nog een ander programma geprobeerd; Videora iPod Converter. hiermee loop het wel synchroon alleen is het geluid een beetje raar, ik kan het niet echt uitleggen maar het is erg vervelend. Kan iemand mij helpen met een programma dat makkelijk te gebruiken is, gratis te downloaden is en mijn probleem verhelpt..
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (6)

Met AVS Viedeo Converter zou het moeten lukken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.ojosoft.com/how-to-convert/mkv-to-mp4-converter.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google eens naar dvdvideosoft. Je krijgt dan heel veel gratis converters aangeboden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als alle andere converters niet aan jouw wensen voldoen is Super® je laatste redmiddel. Niet zo makkelijk in gebruik maar wel de allerbeste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik zelf altijd dit programma: XMedia Recode

http://www.portablefreeware.com/index.php?q=xmedia&m=Search

Nog geen problemen mee gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HandBrake is een gratis speciaal programma om je films te converteren naar iPod formaat;