Hoe heet deze zombiefilm?

Waarbij de infectie begint met een rat die een mens bijt.

Toegevoegd na 3 uur:
Het is zeker wel minimaal 25 jaar oud, misschien wel 30.

Toegevoegd na 1 week:
Geen echt juist antwoord.
Ik vermoed zelf eigenlijk deze, van 1980: http://www.imdb.com/title/tt0082559/
Maar ik kan dat niet bevestigen. Deze film is ook onder tig titels bekend.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien bedoel je Mulberry Street, uit 2006.
Mulberry street, New York: de bewoners van het flatgebouw op nummer 51 hebben het moeilijk om zich te handhaven tegen het verval van hun gebouw en de stijgende huurprijzen. Maar dat is het minste van hun zorgen. Ratten beginnen mensen aan te vallen en infecteren hen met een virus dat zich razendsnel verspreidt in de stad. Degenen die besmet geraken muteren in ratachtige zombies die alles op hun weg proberen te verslinden. Verplicht om hun dagelijkse beslommeringen opzij te zetten, barricaderen de huurders het flatgebouw zo goed en zo kwaad mogelijk om de besmetting buiten te houden.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet het juiste antwoord, maar ik gun je de 10 punten vanwege de filmtip ;-)

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je de film Braindead bedoeld

http://en.wikipedia.org/wiki/Braindead_%28film%29
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die film ken ik!
Die is het vast,een vrouw wordt gebeten door een gemuteerde rat en even later veranderen heel veel mensen in zombies.
Extreem smerige film trouwens(bah!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is idd braindead! oude horror met allemaal zombies en roze bloed!