Als je bij de bioscoop ben en er zitten mensen achter je hard op te praten zeg je er dan wat van? zo ja... wat..?

Ik ben vanavond naar de bios geweest met een vriendin en er zaten 2 mensen achter ons die echt de hele film door hard op met elkaar zaten te praten, ssst hielp in ieder geval niet, meer heb ik ook maar niet gezegd aangezien het een man was die 3x zo groot en breed was als ik, maar zouden jullie er wel wat van zeggen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Als het nadat de film begonnen is maar niet ophoudt zeg ik er wel wat van. Soms helpt het om echt hardop te zeggen: "Sommige mensen willen wel de film zien. Mag het wat zachter?" Kan ook dat er dan heel hard om je wordt gelachen en dan zit je met nog meer frustratie. Ik denk trouwens niet dat een man (juist eentje die drie keer breder is dan jij) stennis gaat lopen schoppen in een bios. Maar je weet het inderdaad niet. Hopen dat hij de volgende keer een andere film uitkiest.

Welke ben je heengeweest eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ja ik zou zeggen misschien kun je beter even de zaal uitgaan om te praten
IK wil WEL graag de film volgen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In dat soort gevallen moet je iemand van de organisatie vragen of ze maatregelen tegen de herriemakers willen nemen. Betr niet zelf aan beginnen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Correctie: btr = beter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou ze vertellen dat de foyer toch echt buiten de zaal was en ze vriendelijk verzoeken het gesprek daar voort te zetten, zodat "ik" de filim tenminste zou kunnen volgen, zonder afleiding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het bioscooppersoneel op de hoogte stellen. Jij hebt recht op het kunnen zien EN HOREN van de film. Het personeel is er om mensen die niet stil zijn tot de orde te roepen of zelfs eruit te zetten.
Ik zou trouwens na een aantal keer sst, ook een keer zeggen: zou u eens stil willen zijn, wij willen de film graag volgen. Maakt me dan niet uit hoe groot de ander is. Als hij me wat aan wil doen heeft hij uiteindelijk een groter probleem dan ik denk ik altijd maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hey Missy; Ik vind het leuk dat jij en je vriendin het hier zo leuk hebben. Maareh.. Ik denk dat het voor ons allemaal beter te volgen is als julie stil zijn, Of gewoon buiten verder praten.

3* zo breed als ik.. Mwa; Nee. Dat gebeurt niet ;)

Zat je voor me vanavond dan? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou een andere plek opzoeken met behulp van het personeel na enige uitleg over het waarom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenwoordig zijn de bioscoopzalen niet meer zo vol (als vroeger), en is het plaats uitzoeken vrij. Dus ik zou waarschijnlijk een andere plek kiezen als die er nog is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dan vraag ik vriendelijk of ze stil willen zijn. Eventueel herhaal ik die vraag nog eens.
Wordt er dan nog geen gehoor aan gegeven, dan schakel ik het personeel in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik zeg er wat van, gewoon: sorry maar zou het wat zachter kunnen, ik heb moeite om de film zo te volgen, mocht zijn/haar reactie negatief zijn dan zou ik proberen ergens anders te gaan zitten waar ik er minder last van zou hebben.