Ik zoek films die gaan over een apocalyps. Dingen als The Day After Tomorrow en I Am Legend. Iemand een paar aanraders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

The Day After. Gaat over een heftige kernoorlog. Wordt aardig in beeld gebracht, ook de aanloop. Goed verhaal over de overlevende.

Threads is ook zo'n film, maar dan Brits.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Supergloomy...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat het nog enger maakt is dat het echt kan gebeuren; niet zoals 2012 o.i.d. De kans erop is wat kleiner geworden sinds die 2 films werden gemaakt, maar als je denkt dat er nog duizenden kernkoppen actief zijn op de wereld, ook in onderzeeërs onder het Arctische ijs, dan wordt het idd supergloomy. Dit is onze wereld...

Andere antwoorden (8)

Ik vond The Book of Eli erg mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je 'The book of Eli' mooi vind, is 'The Road' met Viggo Mortensen ook zeker een aanrader.
En Apocalyptischer dan 2012 kan bijna niet, maar of dat nou een aanrader is....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Book of Eli vond ik cool, maar The Road eigenlijk minder
The Quiet Earth

Toegevoegd na 3 minuten:
Knowing, met Nicholas Cage vind ik ook een geweldige film!

Toegevoegd na 51 minuten:
Zoek anders nog even op onderstaande link :-))

www.apocalypticmovies.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2012 uit 2009 er is ook een oudere 2012 die vind ik een stuk minder, ook de special effects zijn erg goed in 2012 - 2009

Toegevoegd na 35 seconden:
o ja en Apocalypto
13 jaar geleden
Er is maar een Apocalyps film en dat is The Stand van Stephen King.

Krijg alweer kippenvel als ik de intro zie

FIlm duurt wel heel erg lang ik geloof dat het 6uur was

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=WUAvTn3uz5w&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees vooral ook het boek, schitterend!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, zowel boek als film zijn weergaloos! Tijd om weer eens te lezen en te kijken ;-) +
Wall-E is er eigenlijk ook een.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cloverfield
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
War of the worlds ! de oude maar ook de nieuwe versie.