Komen het tweede en derde deel van de Millenium Triologie (de Engelse versie, met Daniel Craig etc.) nog uit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor die komen ook. Ze beginnen in de herfst.

Sony has stated that they may film the sequel, The Girl Who Played with Fire, back-to-back with the third installment, The Girl Who Kicked the Hornets' Nest, for a late 2013 release. Rooney Mara and Daniel Craig are contracted for the second and third films. It is unclear whether David Fincher will return to direct the sequels. At the 84th Academy Awards, Mara stated that filming for the sequel would begin in the autumn.