Waar is Bryce Robinson in de film 'The Switch'?

Ik zag laatst de film 'The Switch' en ik wilde weten hoe dat jongetje (Sebastian) in het echt heet, toen zocht ik het op op google en toen zag ik dat hij Thomas Robinson heet en dat zijn oudere broer (Bryce Robinson) als oudere Sebastian speelt in de film, maar waar? Ik zag op Yahoo! dat hij op een van de foto's op het eind staat, maar daar zie ik hem ook niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als acteur komt de naam Bryce Robinson niet voor in "The Switch"

In Theaters: August 20, 2010

Starring: Jennifer Aniston, Jason Bateman, Patrick Wilson, Jeff Goldblum, Juliette Lewis, Caroline Dhavernas, Todd Louiso, Scott Elrod, Kelli Barrett, Thomas Robinson, Rebecca Naomi Jones, Erica Thomas

Director: Will Speck/ Josh Gordon

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gevonden ! Op 1minuut 32 zie je hem de trailer van de film ... klik op de video en ga naar 1 min en 32 seconden.
Als je hem hier herkent zal je hem in de film ook wel herkennen hé.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snap je vraag niet