hoe heet die film waarin een meisje mensen afmoort in een grote woning. Dit meisje ziet ook haar al eerdere vermoorde zusje?

Hoe heet heet die film waarin een meisje in een woning mensen vermoord? Dit meisje ziet ook haar zusje. maar later blijkt dat dit zusje ook al eerder is vermoord etc. en hier kom je dan later achter. (Sorry voor de slechte en korte informatie) maar er zijn weinig films met een plot zoals dit. dus ik vroeg me af of iemand het kende. het is al een oude film. en ik vroeg me zo af hoe die heette.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mogelijk bedoel je "The uninvited" uit 2009. Op wikipedia staat het hele verhaal van de film: http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Uninvited_%282009%29
Amadea