Hoe kun je de stem van "Rock Biter" in the Neverending Story nabootsen?

In de film The Neverending Story zit een personage genaamd Rock Biter. Hij heeft een hele diepe krakende stem. Dit zal grotendeels de stem van de acteur zijn geweest, maar is er een manier om die stem na te bootsen?

Voorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=s0VxGRWPh28

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat dat een hele zware mannenstem is, die ook nog wel een beetje bewerkt is.
Hij heeft een beetje een rochelende en krakende stem, wat je meestal hebt als je een beetje schor bent.
Deze stem valt haast niet na te bootsen, doordat hij enorm laag en krakend is.
Hij is wel bewerkt dat zeker!

Veel succes nog!