waar kan ik de film the proposal in het spaans kijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak kan je op de dvd de taal selecteren en soms dus ook spaans

Antwoorden (1)

Je zou hem bijv. hier in het Spaans (La Proposicion) kunnen downloaden:
http://isohunt.com/torrents/?ihq=La+Proposicion

Of de dvd 'La Proposicion' via Internet, bijv. Amazon.com kopen. De normale DVD 'The Proposal', geeft namelijk niet de optie de taal in het Spaans te veranderen. Wel de ondertiteling, maar ik neem aan dat je echt de taal bedoelt he. :)