Hoe heet een film gekeken een man die een andere man had ontvoerd ivm aids?

Lang geleden een film gekeken ging over een man die een andere man had ontvoerd. Omdat hij dacht dat hij aids ? Van hem heeft gekregen ? Hij houd hem vast tot hij de uitslag krijgt van zijn aidstest.

een jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Dat is een Amerikaanse psychologische thriller uit 2004. De titel ervan luidt "The 24th day".
Korte inhoud: een one night stand van Tom (Scott Speedman) met Dan (James Marsden) mondt na de ontdekking (24 dagen later) van Tom dat hij besmet is met het hiv-virus uit in een intens machtsspel tussen ontvoerder en gevangene.
Amadea
een jaar geleden
De film heet "Philadelphia". Het is een Amerikaanse dramafilm uit 1993, geregisseerd door Jonathan Demme. De film gaat over een advocaat die aids heeft en wordt ontslagen vanwege zijn ziekte. Hij besluit een rechtszaak aan te spannen tegen zijn voormalige werkgever.
10 maanden geleden