Ik ben op zoek naar een Nederlandse of Engelse website waar ik mijn eigen filmrecensies kan plaatsen. Weet iemand een site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Deze site wordt erg veel gebruikt en kun je ook een recensie plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moviemeter.nl is een Nederlandse site. Je kunt er films een punt geven en recenseren.
De grootste Engelstalige filmsite is the Internet Movie Database. Daar kun je ook films een punt geven en je mening geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Filmtotaal, moviemeter, IMDB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk zelf vaak op www.imdb.com Ook voor officiele recensies, maar ook recensies van kijkers. Er is ook een message board, waar op wat minder formele manier over films wordt gepraat.