Hoe heet deze film?

Dat was een film met kinderen in een bos die waren geblindoekt en moesten snachts door het bos rennen en een kind kreeg een tak door zijn hoofd maar het is al zo lang geleden dat ik die film gezien heb. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je bedoelt niet gewoon toevallig The Blair Witch Project?

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Blair_Witch_Project
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De (Spaanse) film Intacto (zie bron 1) bevat deze scene.

Aanvullend: De videoclip van het nummer Voodoo People (Pendulum remix) van The Prodigy heeft deze scene gekopieerd. Zie bron 2 voor de videoclip.