Hoe converteer ik ondertiteling naar mpeg formaat?

Ik heb de film in Mpeg formaat maar hoe krijg ik nu de ondertiteling in deze film?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als het een .srt bestand is kun je tijdens het afspelen rechtermuislik op de video ondertitels > bestand openen en het srt bestand openen. Als dat niet het geval is heb je een programma nodig om de ondertitels erin te branden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download VLC Media Player.
http://www.videolan.org/vlc/

Speel de Film hiermee af en sleep de ondertitels in het scherm (gewoon op de film als het ware)

En klaar!

Ps. Eigenlijk hoort deze vraag bij software.