Hoe heet deze film? Het is een griezel/horror film.

Ik was laatst op een verjaardag en toen hoorde ik over een film, en die film wil ik erg graag zien, het gaat over een stadje, waar elke keer iemand wordt vermoord door een ruiter op een paard, ze zeiden niet dat het de ruiter zonder hoofd was. meer kan ik jullie jammer genoeg niet vertellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het zon ruiter met een pompoen of een vuurrood hoofd ofzo ik weet alleen dat hij niet over de brug heen kon ofzo

Antwoorden (2)

Dit kan Sleepy Hollow zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat moet hem zijn, ik moest daar ook direct aan denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja + met de headless horseman, Christopher Walken!
Ja, lijkt me ook Sleepy Hollow met Johnny Depp.