ik wil naar dat ik mijn vmbo kade examen heb gehaald naar een acteerschool het liefste in drachten?? ik wil dit super graag. groetjes

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat is je vraag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is leuk voor je :)

Antwoorden (2)

In Drachten zit geen theaterschool, wel hier, zie ook in de bron:

MBO-opleidingen voor theater Op steeds meer plekken in Nederland kun je tegenwoordig ook op MBO-niveau een theateropleiding volgen. De opleidingen kunnen erg van elkaar verschillen, dus als je belangstelling hiervoor hebt, kun je het beste eens een kijkje gaan nemen om te zien welke variant bij jou past. Deze opleidingen zijn onderdeel van een ROC en je vindt ze in:

Almelo
Amsterdam
Arnhem
Den Bosch
Groningen
Heerlen
Leeuwarden
Rotterdam
Tilburg
Zwolle 1
Zwolle 2
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In drachten zit geen theaterschool jammer genoeg ik wilde dit zelf namelijk ook graag, de dichtsbijzijnde is dan toch leeuwarden