Wat zijn films over kindermishandeling.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke films gaan over kindermishandeling? Ik neem aan dat je dit bedoelt?

Antwoorden (6)

An American Crime

http://www.imdb.com/title/tt0802948/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn films, oftewel meestal een set bewegende beelden, vaak gepaard gaande met geluid, waarin kindermishandeling een rol speelt.

Soms gaat de gehele film erover, andere keren is het slechts onderdeel van het verhaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sybil, de film uit 1976, gemaakt van het boek.
Je moet er wel tegen kunnen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja met Sally Field, indrukwekkend verhaal. +
Mockingbird don't sing (2001), een aanrader. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verenigde Staten
Drama / Horror
91 minuten

geregisseerd door Gregory Wilson
met Blythe Auffarth, Daniel Manche en Blanche Baker

Nadat hun ouders in een ongeluk omkwamen, worden de zusjes Meg en Susan in het huis opgenomen van hun tante Ruth en haar drie zonen. Ruth wil de meisjes discipline bijbrengen door ze flink te straffen. Uiteindelijk wordt het oudste meisje, Meg, vastgehouden en gemarteld in de kelder door Ruth en haar zonen. De andere kinderen in de buurt gaan ook meedoen. Alleen de buurjongen David, die bevriend is geraakt met Meg, ziet de ernstigheid in van deze martelingen.

de film heet the girls next door

hoop dat je er wat aan heb
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pams Labyrinth ? volgens mij schreef je het zo? Maar dat is wel een mooie film waar het over kindermishandeling gaat..