Is de film Shawhanks Redemption die vanavond komt écht zo spannend als word gezegd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik vond het 1 van de betere films die ik ooit gezien heb (en dat zijn er behoorlijk wat). Het kijken zeer waard. Mocht je meer bedoelen of de film ook eng is, dat niet.

Hij is niet erg spannend vind ik. Wel mooi! Maar waarom die al tijden in de imdb top 250 staat weet ik niet. Misschien omdat het een feel good movie is waarin alles helemaal goed komt. Toegevoegd na 1 minuut: ik bedoel in de top 3 van de imdb top 250.

Bronnen:
http://www.imdb.com/chart/top

de film staat al jaren op nummer 1 op IMDB (Internet Movie DataBase) dat zegt wel wat over hoeveel mensen dit een goede film vinden

Bronnen:
http://www.imdb.com/chart/top

Ja, het is onbeslist de beste film aller tijden, of in elk geval heel heel hoog in de top drie. Het is een allround-verhaal dat alles heeft ; hele sterke karakters, een fantastsiche rolbezetting en een ijzersterk verhaal. Het is denk ik het enige verhaal dat ik ken waarvan de film absoluut beter is dan het boek, en daar zijn niet alleen Tim Robbins en Morgan Freeman verantwoordelijk voor ; de hele cast is ge-wel-dig en de film ken géén zwakke momenten. Dus wat je ook doet vanavond, KIJKEN. En opnemen. En morgen de DVD halen. Topfilm. Toegevoegd na 19 seconden: Sorry, ik bedoel natuurlijk onbeTWIST.

Nou, spannend, dat weet ik niet. Ik heb hem al zeker drie keer gezien, maar ik ga toch weer kijken. Het is gewoon een fantastische film.

Het is een goede film, doch er bestaan betere films. Het is wel een van de beste films van Morgan Freeman. Ik ga hem, desondanks alles, ook bekijken hoor !! RTL4 om 20u !!

Spannend? nee, dat zie ik er niet in, fantastische film met een prachtige rol van Morgan Freeman, ja , dat wel. Zou zeker kijken als ik jou was!

Het is zonder twijfel één van de beste films van de laatste twintig jaar. Tim Robbins behoort ook tot de groten van het vak. Mag wat mij betreft in één adem genoemd worden met Kevin Spacey, Jack Nicholson en Robin Williams.

ja n fantastische film.echt n aanrader.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100