komt er een vervolg op robin hood?

uit het verhaal en het einde dacht ik dat er wel een vervolg zou komen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K
Kimath
12 jaar geleden
welke Robin Hood film, er zijn er veel.

Antwoorden (2)

Welke versie : die met Russell crowe, het einde is eigenlijk het begin van de legende van Robin hood dat bedoelen ze er mee.
Je weet hoe het is begonnen in de film en vanaf het einde gaat de legende in.
Maar ze kunnen uiteraard altijd een sequel doen vanwege het open eind, maar staat niet gepland omdat het niet zon kas succes was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ridley Scott, de regisseur van de laatste 'versie' met Russel Crowe, heeft inderdaad plannen om met een sequel te komen. Hij heeft in meerdere interviews aangegeven wel wat te zien in een vervolg, maar er zijn geen bewijzen voor concrete plannen of een productiefase.