Hoe heet die film, waarin een man levend in een kist begraven is met alleen een zaklamp en mobiel ofzo? Bijna de hele film speelt zich in die kist af.

Daar heb ik een keer een trailer van gezien, volgens mij is die film iets van een jaar oud...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoelde een aansteker ipv zaklamp...

Het beste antwoord

Paul Conroy (Ryan Reynolds) is een vrachtwagenchauffeur uit de Verenigde Staten die werkzaam is in Irak. Na een aanslag van een groep terroristen wordt Paul wakker in een kist, onder de grond. Hij is levend begraven. Met enkel een aansteker en een mobiele telefoon moet Paul aan deze claustrofobische val proberen te ontsnappen...

Buried (2010) « MovieShocker.com – Watch Movies Online For Free http://bit.ly/qtRNWV
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weer zo'n onlogische en onzinnige Hollywood fantasie...zucht...dat duurt niet lang in zo'n kist hoor met een aansteker die ook zuurstof kost. En hoe heb je mobiel bereik in een kist? En daar steken ze in Hollywood dan miljoenen in...zucht....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry!! Ik kan die Hollywood shit bijna niet meer aanzien....Maar Ryan Reynolds vind ik wel een lekker ding! :D <3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol xD

Andere antwoorden (4)

Buried alive?

Toegevoegd na 4 minuten:
Of alleen Buried dus zonder alive.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buried alive..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dacht ik ook aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad! Ik dacht eerst ook buried alive maar het is gewoon buried! Lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanx
Dat is Buried
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx :)
Buried met Ryan reynolds
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thank you