Wie weet welke film ik bedoel ?

Ik was vandaag naar de bios geweest en daar zag je voor stukjes van films die binnenkort of nu in de bios draait. Het voor stukje ging over een meisje die door satan of zo iets gehaald zou worden als 21 ofzo zou worden , haar hele familie is van satan of de duivel of zo iets. Ze kon allemaal dingen laten gebeuren de ramen sprongen stuk op een school. Niemand mag dat meisje en een jongen werd verliefd op haar en e zei tegen die jongen je kan mij niet je weet niet hoe ik ben. En ze zou niet door de duivel of satan gehaald worden als die geen macht of o iets over haar zou hebben, ze moest haar eigen in doen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Het is vast niet Connie zelf die dit vraagt. Haar dochter?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mama? Of is het geen Nederlandse film?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom niet door conny zelf?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Connie*
anneliez
11 jaar geleden
gewoon even de bios bellen en vragen welke voorfilm er gedraaid werd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is mijn eigen vraag.
Amadea
11 jaar geleden
Een vraag van Connie is bijvoorbeeld deze: http://www.goeievraag.nl/vraag/maatschappij/onderwijs/verplichte-vakken-havo.273339
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan niet meer maar de bios bellen helaas, al jaren niet meer. In ieder geval niet in Amsterdam. En ik heb gekeken naar MaMa maar datis hem niet. Bedankt allemaal voor jullie reactie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja..maar waarom dacht je dan dus dat deze vraag niet van haarzelf kon komen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat heeft die havo vakken nou met die film te maken en nee mijn dochter heeft deze vraag niet gesteld, en mijn dochter mag o wie zo die film niet zien want ze is 13. En als het de vraag van mij. Dochter zelf zou zijn dan had ze het beter geschreven dan mij ik heb huishoud nivo en mijn dochter ligt allang te slapen. Dus als het om het schrijfniveau ging dan heb je het verkeerd, mijn dochter van 13 schrijft beter dan mij ,et haar havo/vwo niveau
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik snap ook niet echt waarom Amadea dacht dat jouw dochter deze vraag zou stellen, ''omdat'' je een vraag over je dochter stelde.. Mag een moeder niet naar de bioscoop of zo..?
Amadea
11 jaar geleden
Sorry voor het misverstand, maar ik dacht echt dat de vraag van een jongedame kwam!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgende keer niet zo snel met je vooroordeel klaar staan dus haha
Amadea
11 jaar geleden
Het betreft in het geheel geen vooroordeel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je vormt de mening dat dit vast niet connie zelf is, maar haar dochter.
Dit is niet op feiten gebaseerd, dus wel degelijk een vooroordeel.
Amadea
11 jaar geleden
Is het wel de film Beautiful creatures? Die is gekeurd voor 12 jaar en ouder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja die bedoel ik Beautiful creatures , Ik had nooit verwacht dat hij vanaf 12 jaar is .

Het beste antwoord

Ik denk dat je 'beautiful creatures' bedoelt.