Wanneer zijn de filmladders uit de kranten verdwenen?

Ik bedoel de gedrukte ladders in de lokale kranten, met het overzicht van wat er die week ik welke bioscoop te zien is. Meestal pagina 2 op de woensdag.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Per 1 juli 2009. Jaarlijks betaalden filmtheaters met een uitgebreid programma ongeveer 50.000 euro. Terwijl uit marktonderzoek bleek dat nog slechts 4 procent van de filmbezoekers de filmladder raadpleegde.
SimonV