Hoe gaat de film: 'The Christmas Hope' verder?

We hebben de film 'The Christmas Hope' opgenomen op woensdag 26 december op SBS 6 (beginnend om 23.20) maar de opname stopte te vroeg (bij het moment dat Emily de dokter haar teddybeer gaf) en mijn moeder en ik willen heel graag weten hoe het verdergaat. Heeft iemand toevallig deze film gezien of weet die hoe hij eindigt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Emily gaat misschien naar haar oom, maar die wil haar eigenlijk alleen omdat hij dan de levensverzekering zou krijgen (die er niet is). Madeleine en haar collega weten dat de oom op slinkse wijze duidelijk te maken.

Er wordt een rugzak afgeleverd bij de familie en daar zit een videocamera in met een opname van Emily's moeder. Hier zingt zij een lied dat speciaal voor haar geschreven is.

Het meisje wordt uiteindelijk geadopteerd door Madeleine Stowe en James Remar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel, weet je ook toevallig wat er nog in het cadeautje voor Madeleine zat?