Hallo, ik zoek een programma waarmee ik cartoons kan maken en daarbij ook uitleg, weet iemand zo'n programma en hoe het werkt?

Ik zoek een programma waar ik Cartoons mee kan maken voor een filmpje met uitleg erbij, als je iets weet, alvast bedankt ervoor!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
windows moviemaker of powerpoint zou dat wel kunnen
maar bedoel je ook met text ballonnen enzo ?
of meerdere afbeeldingen op 1 pagina zoals in een echt comic of stripverhaal ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@capthavoc Ik bedoel, dat ik dingen kan laten bewegen zoals in dit filmpje; http://www.youtube.com/watch?v=VjifAAk4XVU
capthavoc
11 jaar geleden
volgens mij is dit gewone een ge-loopt fragmentje
dat kan je zelf wel met windows moviemaker
gewoon hetzelfde fragmentje meerdere keren achter elkaar plakken met muziekje erbij

Antwoorden (1)

Anime studio en Macromedia flash zijn het best voor cartoons denk ik. Op youtube zijn genoeg tutorials te vinden om met de bovengenoemde te animeren.
Succes!